نقد و بررسی محصولات اپل

اپل آیفون مکبوک ایپد آیپاد اپل واچ ایرپاد

نقد و بررسی محصولات اپل

اپل آیفون مکبوک ایپد آیپاد اپل واچ ایرپاد


کمپانی اپل در کنفرانس رسمی 10 سپتامبر 2019، لیستی از محصولات جدید و بسیار قدرتمند خود را معرفی کرد و توضیح مختصری درباره هر یک ارائه داد: iPhone 11 iPhone 11 Pro iPhone 11 Pro Max iOS 13 (iPad 7th (10.2-Inch iPadOS Apple Watch Series 5 Apple Watch Nike Apple Watch Hermès Apple Watch Edition WatchOS 6 آیفون 11 ایفون 11 با سه ظرفیت 64گیگ، 128گیگ، 256گیگ و در شش رنگ بنفش، زرد، سبز، مشکی، سفید و قرمز ارائه شده است. ایفون11، دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی و قابلیت عکسبرداری به صورت Ultra wide دارد. نکته ی جالب اینکه دوربین سلفی ایفون 11 نیز قابلیت عکسبرداری و فیلمبرداری اسلوموشن دارد. این ایفون از قیمت پایه 699 دلار شروع می شود. آیفون 11 پرو ایفون 11 پرو با سه ظرفیت 64گیگ، 256گیگ، 512گیگ و در چهار رنگ مشکی، سفید، سبز و گلد ارائه شده است. ایفون 11 پرو، دوربین سه گانه 12 مگاپیکسلی دارد و سرعت ضبط ویدیو تا 4 برابر افزایش پیدا کرده است. دوربین سلفی یا همان TrueDepth نیز کیفت 12 مگاپیکسلی دارد. این آیفون از قیمت پایه 999 دلار شروع می شود. آیفون 11 پرو مکس ایفون 11 پرو مکس نیز با سه ظرفیت 64گیگ، 256گیگ، 512گیگ و در چهار رنگ مشکی، سفید، سبز و گلد ارائه شده است. ایفون 11 پرو مکس، دوربین سه گانه 12 مگاپیکسلی دارد و سرعت ضبط ویدیو تا 4 برابر افزایش پیدا کرده است. دوربین سلفی یا همان TrueDepth نیز کیفت 12 مگاپیکسلی دارد. این آیفون از قیمت پایه 1099 دلار شروع می شود. آی او اس 13 آیپد نسل 7 (10.2 اینچ) آیپد نسل 7 اپل با دو ظرفیت 32گیگ، 128گیگ و در سه رنگ مشکی، سفید، گلد و دو مدل WiFi و WiFi+Cellular (سیم کارت خور) معرفی شده است. ایپد نسل 7 دوربین پشت 8 مگاپیکسلی دارد و از قیمت پایه 329 دلار شروع می شود. آیپد او اس ایپد او ای سیستم عامل

بایگانی
  • ۰
  • ۰

معرفی مک بوک پرو 16 اینچ اپل

MacBook Pro 16inch

 

 

 

 

مک بوک پرو جدید ۱۶ اینچی اپل طراحی شده برای کسانی که محدودیت ها را دوست نداشته و مدام به دنبال تغییر هستند؛ MacBook Pro جدید قدرتمندترین لپ تاپی است که کمپانی اپل تاکنون ساخته است.

این بار این مک بوک فوق العاده با صفحه نمایش ۱۶ اینچی ظاهر شده که دارای کیفیت فوق العاده رتینا می باشد. کیبورد این مک بوک دارای تکنولوژی تاچبار (TouchBar)، اثر انگشت یا همان Touch ID و ترک پد با تکنولوژی فورس تاچ می باشد.

همچنین پردازنده های فوق العاده سریع مک بوک پرو 16 اپل با کارت گرافیک قدرتمندش بیشترین ظرفیت باتری را که تاکنون در یک MacBook Pro دیده اید را ارائه می دهد. یک صفحه کلید جدید جادویی و سیستم ذخیره سازی گسترده، این نوت بوک را نسبت به مدل های قبلی خود فوق العاده حرفه ای تر و قدرتمندتر کرده است. 

این مک بوک فوق العاده دارای ۴ درگاه تاندربولت نسل ۳ می باشد که هم کار شارژ دهی و شارژ گیری، هم کار انتقال داده و هم کار مولتی پورتینگ را انجام می دهد و به طور خلاصه از مواد زیر پشتیبانی می کند:

  • شارژ
  • DisplayPort
  • انتقال داده (حداکثر 40 گیگابایت در ثانیه)
  • USB 3.1 Gen 2 (حداکثر 10 گیگابایت در ثانیه)

 

صفحه نمایش مک بوک پرو

نمایشگر Retina مک بوک پرو های جدید اپل با سایز 16 اینچی شان یک فضای کاری بزرگ و زیبا برای انجام کارهای بزرگ به شما می دهد. این بزرگترین صفحه نمایش رتینای تا کنون در یک MacBook است. این صفحه نمایش تا 500 نیت روشنایی و طیف گسترده ای از رنگ P3 را ارائه می دهد که باعث می شود تصاویر و فیلم ها درخشان و واقعی تر نمایش داده شوند. همچنین دارای تنظیم خودکار نور و رنگ در محیطهای مختلف است بنابراین مهم نیست که شما کجا و در چه میزان نوری در محیط قرار گرفته باشید. در مک بوک پرو ۱۶ اینچ اپل همه چیز را با بهترین نور ممکن مشاهده خواهید کرد.

 

 

پردازنده و حافظه مک بوک پرو ‌16 اینچ

MacBook Pro 16 اینچی یک کلاس کاملا جدید از عملکرد را به نوت بوک می بخشد. به لطف یک طراحی حرارتی پیشرفته و پردازنده Intel Core i9 با حداکثر 8 هسته و 16 نخ قدرت پردازشی، عملکرد بیشتری را برای مدت زمان طولانی تر ارائه می کند و 2.1 برابر عملکرد یک پردازنده چهار هسته ای MacBook Pro را ارائه می دهد. بنابراین، بدون هیچ نگرانی ده ها موزیک، جلوه های ویژه گرافیکی و ... را همزمان باهم ببینید، ویرایش کنید و لذت ببرید.

 

 

مک بوک پرو ۱۶ اینچی اپل دارای هارد SSD با ظرفیت حداقل 512 گیگابایت و حداکثر تا یک ترابایت می باشد. لازم به ذکر است در مدل های سفارشی ظرفیت هارد تا 8 ترابایت هم می رود. رم DDR4 با حداقل 16 گیگ و حداکثر 64 گیگابایت حجم در این مک بوک، به این معناست که دارای عملکرد چند وظیفه ای کارآمد است. برای مک بوک پرو جدید اپل فرقی ندارد که می خواهید صدها نمونه صوتی را بارگیری کنید، به ویرایش تصاویر میلیارد پیکسلی بپردازید و یا می خواهید چندین ماشین مجازی را اجرا کنید. تمام این کارها را به راحتی می توانید با قدرتمندترین لپ تاپ اپل یعنی MacBook Pro 16inch انجام دهید.

 

نسل جدید تراشه امنیتی T2 

چیپ اپل T2 توسط اپل برای MacBook Pro ساخته شده است که از امنیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. تراشه Apple T2 دارای یک همپوشانی پردازنده Enclave Secure است که پایه ای برای قابلیت بوت امن و قابلیت ذخیره سازی رمزگذاری شده را فراهم می کند. همچنین کنترل کننده های گسسته بسیاری را شامل می شود، از جمله کنترل کننده سیستم، کنترل کننده صوتی و کنترل کننده SSD. تراشه Apple T2 صدایی آشنا به MacBook Pro می دهد. بله همان صدای آشنای همیشگی یعنی سیستم سیری که همیشه آماده است تا برنامه ها را باز کند، اسناد را پیدا کند، موسیقی را پخش کند یا سوالات شما را پاسخ دهد.

 

 

 

 

اپل سنتر امپراطور

همراه همیشگی، تعهد ایرانی

apple center

 

 

 

 

 

عبارات مرتبط

مک بوک پرو ۱۶ اینچ 

مک بوک پرو 16 اینچ

مکبوک پرو ۱۶ اینچ MVV M2

مک بو ک پرو 16 اینچ Mvv M2

قیمت مک بوک پرو تاچبار ۱۶ اینچ 

قیمت مک بوک پرو 16 اینچ

قیمت مکبوک پرو ۱۶ اینچ MVV M2

قیمت مک بو ک پرو 16 اینچ Mvv M2

خرید مک بوک پرو ۱۶ اینچ 

خرید مک بوک پرو تاچبار 16 اینچ

خرید مکبوک پرو ۱۶ اینچ MVV M2

خرید مک بو ک پرو 16 اینچ Mvv M2

فروش مک بوک پرو ۱۶ اینچ 

فروش مک بوک پرو 16 اینچ

فروش مکبوک پرو ۱۶ اینچ MVV M2

فروش مک بو ک پرو 16 اینچ Mvv M2

تعمیرات مک بوک

مقایسه مک بوک پرو

مشخصات مکبوک پرو تاچبار mvv m۲

قیمت خرید مک بوک پرو ۲۰۱۹

  • ۹۸/۰۹/۱۶
  • دال خسرو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی